دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از ارسال به‌زودی پرونده‌«فرش، گلیم و گبه کرمانشاهان» به دادگاه خبر داد و گفت: تاکنون هیچ گونه وجهی به مالباختگان پرداخت نشده است، مردم فریب مدعیان نفوذ در دستگاه قضا و کلاهبرداران را نخورند.
کد خبر: ۴۷۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 01 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،محمد‌حسین صادقی در خصوص آخرین وضعیت پرونده‌«فرش، گلیم و گبه کرمانشاهان»، اظهار داشت: مالباختگانی این پرونده در سیستم ثنا که سیستم ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی است با مراجعه به دفاتر الکترونیکی قضایی با ارایه کارت ملی و شماره تلفن همراه ثبت‌نام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با بیان اینکه شناسایی اموال این مکتب در اقصی نقاط کشور انجام شده و به اتمام رسیده است، اضافه کرد: اموال مکتب فرش، گلیم و گبه کرمانشاهان شناسایی و توقیف شده است.

وی با بیان اینکه در مرحله بازاریابی و فروش اموال شناسایی شده هستیم، ادامه داد: طبق نظر قاضی پرونده و با نظر کارشناسان رسمی دادگستری برای تامین وجوه مالباختگان، اموال شناسایی شده فروخته می‌شود.

صادقی از ارسال به‌زودی پرونده مربوطه به دادگاه خبر داد و افزود: رای‌زنی‌های لازم برای تعیین وکیل معاضداتی با کانون وکلا و مشاوره طبق ماده 187 در حال انجام است و به زودی پرونده در دادگاه مطرح می‌شود.

وی فرایند رسیدگی به این پرونده را فرایندی زمان‌بر توصیف کرد و یادآور شد: امکان فروش برخی از اموال در استان وجود ندارد، لذا باید برای فروش آن بازار مناسبی پیدا کرد که این پروسه خود زمان‌بر است و در خصوص آن باید دادگاه و یا دستگاه قضایی تصمیم بگیرد.

صادقی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ گونه وجهی به مالباختگان پرداخت نشده است، گفت: مالباختگان این پرونده منتظر رای دادگاه باشند و فریب مدعیان نفوذ در دستگاه قضا و کلاهبرداران را نخورند، چرا که این افراد فقط قصد پر کردن جیب خود را دارند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار